tirsdag den 15. maj 2012

Fine gaver..

Jeg har været nede ved Ester og Jens og få kaffe, og skal love for det var en go' kaffe!!
Jeg tog et par sko med til Ester, som en lille tak for alle dem, jeg har fået af hende.. Og godt jeg gjorde det!
Hun havde fundet nogle af hendes kjoler frem jeg skulle prøve, allesammen fra ca 1960.. ja nemlig, TOTALT RETRO VINTAGE! De fineste kjoler jeg nogensinde har haft på! Og kvinden er gal, hun sendte dem med mig hjem! Hvordan har jeg overhovedet gjort mig fortjent til dem!?

Anyway.. Jeg fik denne fine en med blomster på, en selskabskjole (billedet længere nede), en anden selskabskjole og en til.. Og hold nu godt fast, hendes brudekjole!
Den er farvet sort, så den kunne bruges til selskaber, hun kalder den nattens dronning.. Den skal have en ny overdel, blonden er gået lidt i stykker.. Jeg lover der kommer før og efter billeder.. Glæder mig til at ta' nattens dronning med ud at danse igen ;)




Ingen kommentarer:

Send en kommentar