lørdag den 11. august 2012

Med mor i byen..

Jeg kan ikke lade vær' med at smide en masse billeder på siden, for vi har bare haft det så hyggeligt de sidste par dage..

Torsdag kom vi for sent op, så vi måtte springe morgenmaden over og køre Rasmus på arbejde! Heldigvis er den gyldne ovn genåbnet, og de kører med et super tilbud på morgenbuffet.. 45 kr for alt hvad du kan spise, og en 20'er for kaffe med genopfyldning!


Der er country festival i Silkeborg i denne weekend, så vi snuttede lige ind og hørte lidt musik hjemmefra.. De hedder Dark Horse og kommer fra Samsø.. Det kan da kun lyde godt, ik' :P 


Vi nåede også lige et par genbrugsbutikker.. jeg faldt for en lille hvid håndtaske, den matcher selvfølgelig min kuffert og mine 50'er kjoler! Derudover fandt jeg en ramme, og en fin serveringsskål..  


Man kan ikke komme til Silkeborg uden at besøge vores hyggelige bymidte (på shopping naturligvis!), jeg købte en jakke jeg egentlig har kigget på alt for længe, men nu ejer jeg den endelig!


 Fik også købt en masse stof og et nyt "pizzahjul" til at skære stof med..


Vi nåede også at få syet en smule, det blev til disse to æsker.. den til venstre er min, den anden mors :)De var meget lette da vi lige kom ind i rytmen!

Vi fandt mønstret her: quiltycat


Mor havde også denne fine stol med til mig.. Den skal stå ved mit skrivebord :) Min søster har haft den stående længe, men er ikke lige blevet færdig med at male den :P Nu skal den altså være gul :D Måske den også får en ny pude til sædet :)

4 kommentarer:

  1. Fin blog du har her :-)

    Og hvor er det nogle hyggelige billeder, ser ud til du har nydt det og fundet en masse fine ting! Er helt vild med dine genbrugsfund og de stoffer du har fundet!

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak skal du have Trine :)

      stoffet (det meste af det) er fra Kaffe Fassett, findes som regel i forretninger der forhandler patchwork stof.. Bare sådan hvis du selv skal ud og finde noget :)

      God dag til dig :) og tak for din kommentar :)

      Slet
  2. Tak for sidst, det var, som altid nemlig rigtig hyggeligt,vi nåede en masse (men hold op, hvor var jeg træt,alle de indtryk trætter en ældre kvinde), vi må hellere gøre det om igen ret snart! Klem...

    SvarSlet