fredag den 26. april 2013

Lækkersulten!

Jakob kørte kl lidt over 6 i morges, så jeg har været alene hjemme! Og det bliver man altså sulten af! Så da jeg så en opskrift på citronfromage i et blad, besluttede jeg at lægge min (og min mors) frygt for husblas på hylden, og gå i krig!!
 
 
Så da jeg ENDELIG fandt et supermarked hvor de havde citroner (troede det var noget alle havde!!!), kastede jeg mig (en smule overmodig) ud i det!
 
Først rev jeg skallen ned i en lille gryde, og pressede derefter saften ud af citronerne (ned i samme gryde!).
 
Så satte jeg husblas i blød!

 
Så piskede jeg æg, sukker og vanilie sammen til en mærkelig snasket masse, varmede citronsaften lidt op, puttede husblas i og rørte det ud, og miksede hele skidtet i en skål!

 
Så piskede jeg en masse fløde og vendte det sammen med ægge-citron massen!
 
Og så var det bare at vente!!

 
Jeg kom igennem hele herligheden med kun én lille skade.. forbandede rivejern!

 
4 timer senere.. TAADAAAAA :D


Ingen kommentarer:

Send en kommentar