lørdag den 28. december 2013

Happy christmas 2 :D

Så blev det atter jul og jeg må indrømme det har givet en smule stress! NOGEN fandt på at lave julegaver selv, men naturligvis uden at tænke planen igennem! Blev færdig, men først den 23 sidst på dagen.. Men hva' søren, det er vel også tidligt nok :P

Jeg har holdt jul hos mine forældre med min søster og mormor.. Vi over vurderede naturligvis højden til loftet (selvom vi ikke tog hele træet!!), og stjernen måtte endnu engang ligge hen langs loftet.. Og nej, man saver IKKE af træet når først det er kommet ind i stuen!! 


Jeg har eksperimenteret lidt med konfetti quilt på det sidste, det endte med dette billede til min søde farmor.. Valmuer af organza på konfetti baggrund :) Det var rigtig sjovt at lave, og er ganske godt tilfreds med resultatet :)


Til min mor har jeg syet et lille vægophæng, der er et stitchery i midten og en stribet kant i matchende farver :) Er meget stolt af resultatet!!! Og ville nok faktisk helst ha' beholdt det selv :P


Til min mormor har jeg lavet et lille billede med lupiner.. Forestiller mig de står et sted i Sverige! Blomsterne er af franske knuder, og græsset af filt :) 


Glædelig jul allesammen :)





4 kommentarer:

  1. det må også gerne være hjemmelavet til næste år...det er så fint...

    SvarSlet
    Svar
    1. jamen så siger vi det mor :) må hellere gå igang med det samme :P

      Slet
  2. Du er så hamrende dygtig min egen

    SvarSlet
    Svar
    1. pas nu på jeg ikke broderer et rygmærke til dig næste år ;)

      Slet