lørdag den 6. februar 2016

Julens kreative indslag

Jeg har jo slet ikke fået vist julens kreative indspark! 
Som vanligt stod den på hjemmelavede julegaver, og jeg ved ikke hvorfor, men jeg har en eller anden tendens til at skulle sætte ambitionsniveuet højere end nødvendigt!
Nogle gange bør jeg lige stoppe mig selv..



Jeg besluttede at sy et tæppe til min søster, nogenlunde magen til det jeg syede til mig selv.. Lidt andre farver, men samme mønster! Det blev rigtig godt, og med nogle farver der passer godt til hendes lille bolig :)

Hun blev heldigvis også glad for det! Havde købt glas til hende fra Gorm (kaninen) i tilfælde af skuffelse!!

Til min store glæde kunne jeg for nylig indlogere mig på hendes værelse, for en enkelt overnatning, og blev mødt af dette syn :) Mit tæppe som prydede lokalet ;)
Er man stolt? Det tror jeg nok lige man er :D


Min far har købt en camping bus, en ombygget kassevogn! Så han skulle naturligvis begaves med noget der kunne pynte i dens lille køkken. Derfor syede jeg disse dækkeservietter til ham. Som den skarpe læser kan se er de selvfølgelig formet som små busser :)

De gjorde lykke og ligger nu i bussen :)

Udover dette hæklede jeg et lille håndklæde til min mor, og strikkede et par sokker til min farmor. Min farmor har altid strikket meget og selvfølgelig også sokker! Så nu syntes jeg det var på tide jeg strikkede til hende, og ikke omvendt! Hun bruger dem hver dag når hun hviler sig til middag, så de blev heldigvis modtaget med kyshånd :)


1 kommentar: