fredag den 26. juli 2013

Now I belive ;)

Jeg havde aldrig troet, at jeg rent faktisk skulle ende med, at komme ind og se mit absolut største idol! Men nu skete det endelig.. Er 2 gange blevet snydt for at se Robbie Williams, så denne gang havde jeg besluttet, ikke at glæde mig, før jeg kunne se ham på scenen! Men så skal jeg os lige love for der gik teenager i den!! F*** en fed oplevelse!!!! Har aldrig set så fedt et show... Lidt synd at lyden i parken faktisk ikke er særlig god, så det var heldigt han er født til at eje scenen, og alligevel fik banket en fest igang :) Så trods tidligere indlæg (en tur der helt sikkert ikke bliver gentaget!) er jeg altså stadig fan!


Havde min søster med, og en af vores barndomsvenner med hans kæreste, og vi hyggede os bare helt vildt! 


Og dagen efter stod den på shopping i indre København! Jeg kan meddele at jeg er ved at blive stor og ansvarlig! Brugte på hele shoppingturen ikke andet end 99 kr på en nederdel! Har jeg sku aldrig prøvet før!!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar