mandag den 1. juli 2013

Spontan søndags hygge :)

Søndag var en dejlig dag! Ikke bare fordi det var søndag, men fordi jeg var inde hos min søster :) Vi lagde ud med en runde i Bruun's Galleri, og derefter satte vi kursen mod Ingerslev torv, hvor den garvede kræmmer ved, at der er bagagerumsmarked hver søndag :P 


Vi gik en grundig runde! Og trods det at vi ikke fandt noget som helst af det vi gik efter, havde vi en skøn dag alligevel! Vi tillod os oven i købet at spise en grill pølse i solen på fortovet :P


Vi fik købt mange fine ting.. fx denne gamle (okay, måske knap så gamle!!) brudekjole.. Jeg har jo lidt en svaghed, og kunne lige se denne model sat sammen med en stor hat og bare tæer, på et fotoshoot i en ørken!!


Ja ja, grin i bare! den er super fin på :P



Min store forkærlighed for gamle dåser greb mig også.. Den øverste skal vist bruges til brødboks tror jeg :)


Ingen kommentarer! (men er det ikke bare en kanon flot farve?)


Og hvad gør man når man har lyst til en stor is, men ikke gider gå hele vejen ind til byen for at hente den?? Man tager en spontan tur i Tivoli Friheden :P Så med is, en tur i pariserhjulet og en dødsens farlig sejltur i en kæmpe plastik svane, blev søndagen afsluttet på bedste vis :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar