torsdag den 22. august 2013

Af rester og pink!!

Så kom den dag, hvor jeg førte en ide ud i livet, på selve dagen hvor den blev tænkt! Jeg har længe gået og manglet sådan en mellem-lille taske, bare sådan til hvis man ikke skal ha andet end telefon og penge med! Og pludselig slog det mig, at jeg da var godt doven, hvis jeg ikke selv lige kunne smække sådan en sag sammen! Og her er den så.. Jeg havde lidt rester fra det kursus jeg var på med min moster og mor, for over et år siden, så dem kunne jeg jo lige så godt få brugt til et eller andet.. 


Og man havde da os lige en magnetlås liggende, bare sådan til en regnvejrsdag :P Naturligvis skulle der os lyserødt foer i, så det hele passer sammen :) Og det impulsive mønster virkede faktisk bedre end forventet!!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar