lørdag den 12. december 2015

Der er lys i lampen farmor..

For mange år siden fik jeg denne lampe af min søde farmor, dengang havde den en lidt ufo-agtig skærm i rød.. den må jeg med skam tilstå er gået i stykker! Under en af mine mange flytninger er den væltet,  og totalt knust i den ene side  Undskyld farmor! Jeg har ellers virkelig passet på den..
Efter snart flere års søgen må jeg konstatere, at det på ingen måde kan lade sig gøre, at finde en skærm magen til!! Derfor har jeg taget sagen i egen hånd!! 
Det resulterede i et flere timer langt eksperiment, med 3 meter gavepapir, med biller og natsværmere på! (Det skulle jo passe til løvefødderne på lampen..)



Jeg er SÅ glad for resultatet, og elsker at side og kigge på den, med tanken om at min farmor og oldemor har gjort det samme ♡♡

Ingen kommentarer:

Send en kommentar