lørdag den 5. december 2015

Til strikketøj med mere. .

Der sker for lidt på denne blog!! Det må vi hellere lave om på nu  til ære for min søde farmor, vil jeg nu begynde at blogge igen.. har ærlig talt også savnet det lidt! 
Jeg har lavet frygtelig mange ting siden jeg skrev sidst! Tasker, kjoler, jakker, tæpper, you name it! Jeg er også begyndt at strikke og hækle en del.. 
Derfor har jeg valgt, at det netop skulle være denne taske, jeg ville dele med jer i dag  det er en taske jeg har syet til mit strikketøj, har altid pinde og garn over det hele, så havde brug for noget der kunne holde styr på det for mig!!



Art gallery laver det fineste bomuldsstof,  som jeg længe har haft lyst til at bruge til andet end at fylde i skabet! Så det blev det der vandt lodtrækningen.. 


Jeg har strøget vliseline på bagsiden så den er god fast, på den måde klapper den ikke sammen, når den står åben.. så kan jeg side med strikketøjet mens garnnøglen ligger nede i tasken, uden at trille væk når jeg trækker i enden! 
Det er sku da smart!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar