søndag den 22. juli 2012

København del 1

Så er vi kommet hjem fra en dejlig uge i vores stolte hovedstad! Vi har været ude og opleve en masse, fået noget go' mad, købt en masse ting og sager og meget andet! Derfor kommer der altså mere end et indlæg om turen!

Mandag tog Rasmus og jeg i planetariet, vi så en film om det vildeste vejr i rummet, den kan helt klart anbefales! Den var alle 139,- pr næse værd!

På vej hjem derfra farrede vi naturligvis vild! Efter ca 1½ times vandring fandt vi endelig vores bus!

Tirsdag var vi ude og spise sushi med min svigerfar og svigerinde, sushi nærmer sig hastigt 1 pladsen over min liste med livretter!


Onsdag inviterede Rasmus mig ind til et sted der hedder AquaFeet, det ligger på Nikolaj Plads i København, og det er en salon med doktorfisk! Altså sådan nogle man skal ha' fødderne ned til!

Til dem der ikke har prøvet det, er der ikke andet at sige end "SE AT KOMME AFSTED!!" Det er ikke det mindste ubehageligt, og det kilder ikke! Jeg er den mest kildne person i verden, og jeg nød det hele vejen igennem! Det føles lidt som om ens fødder sover let..


King pilsner.. Den har vundet en test!!


2 kommentarer:

  1. ihhh....får jo helt lyst til sushi nu, ja og faktisk og en lille smule til en King pilsner ;o) Den har jo vundet en test.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det har den nemlig, og med god grund!!

      Slet