søndag den 22. juli 2012

København del 2 - Kodenavn Akimbo!

Midt i kongens (dronningens) København, ligger en lille del af himmelen i kælderlokaler! Navnet er Akimbo, hun forhandler brugskunst, lidt tøj og sko, og andre gode sager..

Nedenfor ser du alle de dejlige ting jeg købte hos hende.. Over 3 besøg! Det er et af de steder man kan blive ved med at finde noget nyt ligemeget hvor længe man kigger!




Nye dåser til knapper, bånd, lynlåse, stofrester osv..


Glans-ugler!


En arkivmappe i postkort størrelse, god til alle de visitkort og lignende man får samlet sammen!




Et nyt ugle-billed til samlingen!


En fin æske til alle mine pensler..Så er der ENDELIG samling på dem!



Og en (endnu en) notesbog til alle mine skriblerier på http://www.uh-uuh.blogspot.dk/

4 kommentarer:

  1. Er virkelig noget pis at vi gik ind i den butik. Nu kommer jeg jo til at købe mig fattig derinde ;o)

    SvarSlet
  2. Ja, man skal passe på med kældre, de kan rumme en del uundværlige ting...

    SvarSlet
    Svar
    1. det er nemlig rigtigt mor.. hvorfor har vi aldrig haft en kælder?!

      Slet